Aquesta sóc jo

Mi foto
BADALONA, BARCELONÈS, Spain

sábado, 1 de octubre de 2011

EIVISSA

L'ultim post del blog era JA QUEDA MENYS, i desgraciadament com tot a aquesta vida, ja ha arribat el final de les vacances.

Dilluns torno a la rutina, despertador a les 5.45, presses, estrés a la ofi (pot ser monumental el caos que em trobaré, però m'he fet la promesa de no posar-me nerviosa), el que he trobat més a faltar aquestes vacances ha estat el gimnàs, però també hi torno dilluns.

Han estat crec jo les millors vacances de la meva vida, 10 dies a EIVISSA de relax total, desconnexió, no haver-me de trencar el cap en pensar la roba que m'havia de posar, no maquillar-me per obligació (en realitat no m'he posat maquillatje cap dia, fins i tot la meva pell ha descansat),




Han estat dies de platja, piscina, copes......................... quina enyorança ,ara només queda esperar l'any que be.

1 comentario:

  1. Hola Mª Carmen muy buenas y feliz semana que empieza.
    Me ha encantado conocer tú blog gracias por visitar el mio, así te he podido conocer.
    Las fotos son preciosas recuerdos de un verano que se nos va hasta la próxima vez.
    Un besazo enorme.
    Y feliz domingo.
    bona nit.
    http://mary1975.blogs.elle.es/
    El blog mery of the style

    ResponderEliminar